*مهــران مــــدیــــری* «««سلطان طنـــــز ایران زمین»»»

*مهــران مــــدیــــری* «««سلطان طنـــــز ایران زمین»»»

***جدید ترین خبرهای فیلم سینمایی ساعت 5 عصر و برنامه دورهمی را در این وبلاگ ببینید***
*مهــران مــــدیــــری* «««سلطان طنـــــز ایران زمین»»»

*مهــران مــــدیــــری* «««سلطان طنـــــز ایران زمین»»»

***جدید ترین خبرهای فیلم سینمایی ساعت 5 عصر و برنامه دورهمی را در این وبلاگ ببینید***

به دورهمی رای بدهید . . .

سلام دوستان 

من الان در سایت بانی فیلم بودم ودیدم که نظر های متناقض و البته نادرست نسبت به برنامه دورهمی و به استاد مهران مدیری داده شده . متاسفانه در برخی نظر ها نیز فحاشی نیز مشاهده شده . خواهشا به این سایت رفته و به بخش نظرات واز برنامه دور همی و خود استادمهران مدیری دفاع کنید . همچنین در نظر سنجی شرکت کنید  و به برنامه دور همی رای بدهید  و میزان ارای دورهمی را زیاد و زیاد تر کنید ...

با تشکر...

میلاد امام رضا (ع) را بر همه ی 663k8sm.gifشیعان تبریک عرض میکنیم.

پایان نـــظر سنجی دوم. . .

نظر سنجی دوم پایان یافت .

سریال ویلای من با بیشترین اراء مقام اول را کسب کرد.

نتایج نظر سنجی به ترتیب: 1. سریال ویلای  من  2. سریال بمب خنده  3. سریال گنج مظفر  4.سریال عطسه

دیالوگ های ماندگار...

 عبدالله زاده: من به شما اپارتمان نشینی یاد میدم !

مهران مدیری :تا دیروز وامیستادی جلو در آسانسور میگفتی دربست!

آپارتمان نشینی یاد ما میدی؟

دایره زنگی-پریسا بخت آور


چند عکس زیبا از مهران مدیری . . .

 پشت صحنه سریال قهوه تلخ . مهران مدیری و ببر

مهرا ن مدیری و هوادار

مهران مدیری در حال جایزه گرفتن از امین تارخ  جشن تصویر دنیای هنــــر

مهران مدیری همراه با هدیه تهرانی و اصغر فرهادی و چند نفر دیگر، اگر اشتباه نکنم مربوط به فیلم دایره زنگی


دیالوگ های ماندگار...


 

مسعود شصت چی:من فهمیدم آقای قاضی که اگر هیچ کاری بلد نیستم ولی توی جوگیر شدن فوق العاده استادم

 

مرد هزار چهره-مهران مدیری

چند عکس زیبا ...

مهران مدیری و بهرام رادان

بشت صحنه سریال شوخی کردم...



هوادار، مهران مدیری

قرعه کشی سریال ویلای من

نــظر یادتون نـــــــــره!!!

دیالوگ های ماندگار...

داونه(داوود): میخواد قوائد دستوری برره رو به سپهر یاد بده:
وگوم
وگویی
وگنود
وگویم
وگویند
وویگولنزج!!
سپهر: این آخریه دیگه چی بود؟
داونه: بعضی از مواقع کلماتی در زبان برره آخرشون ing میگیره!

پاورچین-مهران مدیری

....روز دختر مبارک...


روز دختر و ولادت حضرت معصومه (ص) بر همگان مبارک

نظر...

سلام دوستان 

چرا نظر نمیگذارید؟؟؟

دیالوگ های ماندگار...


ارسلان(مهران مدیری):اساساُ آدمای دروغگو دو دسته ان: کسانی که میدونن دارن دروغ میگن و کسانی که به دروغی که میگن باور دارن، ینی دروغ شده جزء شخصیت و جونشون...

ویلای مـــن ، مهران مدیری 


چند عکس زیبا . . .


پشت صحنه فیلم پل چوبی

پشت صحنه سریال مرد دو هزار چهره


سریال شوخی کردم!

دیالوگ های ماندگار...

مرد: آقای مدیری راسته میگن شما خیلی پولدارین؟ شصت چی: من... الان چهارهزار و شیشصد تومن دارم


مرد هزار چهره _  مهران مدیری

 

پست ثابت...




*مــــهران مـــدیــــری*«««سلطان طـنــــز ایران زمین»»»


نظر شما درباره فیلم ساعت 5عصـــر چیست؟؟؟


آیا مهران مدیری در اولین فیلم سینمایی خود موفق بوده است»؟؟؟


از یک تا ده چه نمره ای می دهید؟


لطفا در نظر سنجی سمت چب وبلاگ شرکت کنید...